Een pittige giveaway!
Een pittige giveaway!
Dit zijn de opdrachten waar ik heel mijn ziel en zaligheid in kwijt kan. Klop jij bij me aan om iets te maken wat ik nooit eerder heb gemaakt? Dan laat jij mijn hart sneller kloppen.
Dit deden ze bij Seeburger door ongeveer een maand terug aan de bel te trekken voor flesjes hot sauce. Mijn contact daar, die me sowieso altijd al erg blij maakt met haar vrolijke manier van mailen, vroeg of ik aan een soortgelijk product kon komen. Anders zou het uit Zweden gehaald moeten worden, wat natuurlijk pittig ver is.
In al mijn enthousiasme ben ik diezelfde dag nog op ‘’keuringsdienstvanwaarde-achtige’’ wijze in de telefoon gekropen om dit uit te ontwikkelen. Eerst nog om te kijken of er niet een standaard product is wat gemakkelijk is om te personaliseren. Toen dit niet haalbaar bleek heb ik alle componenten van het product samengevoegd en het me eigen gemaakt. En zeg nou eerlijk, deze flesjes zouden toch niet misstaan in het schap van een willekeurige supermarkt?
Seeburger zet deze flesjes in voor de ICT&Logistiek beurs in Utrecht op 8 en 9 november. Met de leus ‘’spice up your logistics’’ weet ik zeker dat ze de meest unieke giveaway van de hele beurs op hun stand hebben staan. Alle pennetjes, kladblokjes en andere prulletjes kennen we tenslotte nu wel toch? Daarnaast zijn er verschillende onderzoeken waaruit duidelijk wordt dat wanneer een merk meerdere zintuigen prikkelt (zoals smaak) er een diepere emotionele verbondenheid ontstaat. Klanten herinneren het merk eerder en zijn loyaler naar het merkt toe. Dat hebben ze bij Seeburger perfect begrepen.
Wil jij nu ook je geschenken naar een hoger level tillen? Zet me dan alsjeblieft voor het blok met de meest onmogelijke vragen. Want er is altijd wel een manier en voor ieder idee, heb ik er twee.
Het product zelf vind je hier.